niedziela, 30 grudnia 2012

Postanowienia na Nowy Rok ;D

Witajcie ;*

Na większości blogów już pojawiły się podsumowania starego już 2012 roku i postanowienia na nowy 2013 rok. Także i dziś u mnie się pojawi, ale pewnie w dużym skrócie, bo nie mam zdjęć tak jak inni , żeby podsumować, chociaż to co mam to dodam :D
Więc zaczynam od podsumowania starego roku:
Styczeń:
*minął jako tako, nie było żadnych rewelacji, początek ferii szkolnych, niestety spędzonych w domu...

Luty, Marzec,Kwiecień:
*kolejne miesiące bez rewelacji, szkoła , nauka i ciągle to samo w kółko ;D

Maj:

*miesiąc niby zwykły, ale w tym miesiącu byłam na koncercie Biłyj Bereh i Verby: :)


Czerwiec:
*miesiąc, w którym coś się wydarzyło, no wiadomo rozpoczęły się wakacje, ale zanim to, to byłam znowu na koncercie Biłyj Bereh i nie tylko , było to 700-lecie nadania praw miejskich Pieniężnu.(02.06.12r.)


*później byłam na zarąbistym koncercie Kamila Bednarka w Elblągu ;) (tu macie kilka zdjęć i filmik:D ) :






*No i zaczęły się wakacje ;D

Lipiec:
*ten miesiąc minął bardzo szybko, nic szczególnego w nim nie robiłam

Sierpień:
*jako drugi miesiąc wakacji, minął bardzo szybko, ale coś się chociaż wydarzyło :D byłam na kilku koncertach ;D m.in. Afromenl, Feel, Wet Fingers , Kayah, Piaska, Blue Cafe, a to wszystko na trasie Eski i Dniach Elbląga ;D








Wrzesień, Październik, Listopad, Grudzień:
*znowu szkoła, nauka, takie nudne miesiące...



Teraz czas napisać coś o moich postanowieniach:
więc tak, mam ich kilka, są to takie postanowienia co pewnie ma większość osób w moim wieku, mam nadzieję , że ich dotrzymam i rok 2013 będzie jeszcze lepszy od tego 2012. Na samą myśl, już w to wierzę , wstępuję w rok dorosłości, idę na kurs prawa jazdy, mam nadzieję , że moje marzenia , jeśli można tak nazwać , na rok 2013 się spełnią , tzn ja oczywiście będę robiła wszystko , żeby było jak najlepiej, jednak, nie wiem co z tego wszystkiego wyjdzie. Także mam do Was jedną prośbę , trzymajcie za mnie kciuki ;D

A ze względu, że już jutro sylwester i raczej nie dodam , żadnego wpisu, to życzę wszystkim , udanej i hucznej zabawy sylwestrowej, spełnienia marzeń w tym nowym roku, dotrzymania postanowień i oby ten nowy 2013 rok był taki jaki sobie zapragniecie ;D

A więc żegnam się już z Wami i napiszę w przyszłym roku.
Pa ;* 

3 komentarze:

  1. oby Ci się te marzenia spełniły i powodzenia na prawku;) wow na ilu koncertach byłaś;)

    szcześliwego nowego roku;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie tylko ja byłem na dużej ilości koncertów. :)
    Ciekawe podsumowanie. A życzenia złoże Ci prywatnie Paulinko. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. nominowałam Cię na swoim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń