środa, 13 lutego 2013

CHWILOWA PRZERWA TECHNICZNA ...

Dziś po wiadomości od pewnej bliskiej osoby, która zapytała mnie dlaczego nie dodaje nic na blogu, stwierdziłam , że sama nie wiem jaki jest powód i postanowiłam coś wrzucić z nudów.
Nuda w obecnym czasie bardzo często mnie spotyka, ale nie denerwuje mnie jakoś szczególnie, a wręcz nawet ją polubiłam - i to bardzo.
Dzisiejszy post będzie o wszystkim i o niczym, bo tak naprawdę nie wiem co byście chcieli wiedzieć ? Mam kilka tematów, takich jak
*podsumowanie I semestru
*ferie w górach
*rozpoczęcie kolejnego semestru
*zawody w piłkę siatkową
*przygotowanie do zawodów
*zbliżająca się starość
To chyba na dzień dzisiejszy wszystkie :) Chyba , że Wy macie jakiś pomysł, na jaki temat mogłabym pisać?
Więc dziś obiecuję , że będę odwiedzała Was regularnie i pisała coś. Jeśli się zgodzicie, to poruszę każdy temat po kolei. A jeśli Wy znajdziecie dla mnie jakiś temat to też bardzo chętnie napiszę o tym :D Więc liczę na Was i na Wasze wyzwania dla mnie :)
~~ pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz