sobota, 29 grudnia 2012


 Witam Was kochani ;*
Piszę dzisiejszego posta, ponieważ zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Nominowała mnie Ally z bloga pod adresem: http://nastolatka-o-wszystkim-i-o-niczym.blogspot.com/
Zasady konkursu:
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla bloggerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym, nie możesz nominować osoby, która cię nominowała) oraz zadajesz im 11 pytań. 


Tu macie pytania, które ja otrzymałam:
1. Masz jakieś zwierzę, jeśli tak to jakie ?
          Mam rybki ;D

2. Ulubiona piosenka wakacyjna ?
       
 Ameryka- Biłyj Bereh (kto kojarzy?)

3. Vansy vs Conversy ?
        Conversy

4. Do której klasy chodzisz ?
       2 LO ;)

5. Gdyby Justin Biebier  poprosił cie o chodzenie, zgodziłabyś się ?
       
Nic do niego nie mam, ale raczej nie :)

6. Masz chłopaka ?
      Nie :)

7. Kogo kochasz najbardziej ?
      Swoich bliskich :>

8. Od kiedy masz bloga ?
      Od miesiąca

9. Czy miałaś kiedyś "kryzys blogowy"
      Na samym początku, nie wiedziałam jak zacząć

10. Kto wie o twoim blogu ?
      Nawet nie wiem :)

11. Ulubiona potrawa ?
      Taka, którą sama zrobię <3


 Pytania dla tych co mianowałam:
1.Masz swój autorytet? Kogo?
2.Jaki jest Twój ulubiony sklep?
3.Jaka jest Twoja ulubiona książka?
4.Kiedy masz urodziny?
5.Jaki sport uprawiasz?
6.Jaki jest Twój ulubiony serial?
7. Masz rodzeństwo?
8. Wakacje nad morzem czy w górach?
9.Ilu masz przyjaciół?
10.Za kim byłabyś/ byłbyś w stanie skoczyć w ogień?
11. Jakie jest Twoje najważniejsze postanowienie na Nowy Rok?

Lista blogów, które nominowałam :) :



4 komentarze:

  1. fajna zabawa :) mozna się lepiej poznac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag. Widziałam, ze chwilę obserwowałaś mojego bloga jednak zrezygnowałaś, szkoda...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tylko ja tutaj mam 23 lata? :P co wy takie młode tu :P :P

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Dziękuję, to bardzo miłe z Twojej strony, pozdrawiam i życze miłego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń