czwartek, 27 grudnia 2012

Moja twórczość.

Hmm ... dzisiejszy post będzie o mojej twórczości. Postanowiłam się nią z Wami podzielić, ponieważ każdy ma jakąś pasję , a to co ja robię bardzo sprawia mi przyjemność. Jednym może wydawać się to śmieszne, a innym wręcz przeciwnie. Więc nie będę się zbytnio rozpisywała, ale pokażę Wam kilka zdjęć , oczywiście są to tylko 3 zdjęcia, ponieważ tylko takie są w moim posiadaniu :) Ale po nowym roku mam nadzieję , że będzie ich więcej i wtedy również Wam pokażę. Czekam na Wasze opinie :)








A to mam w planach zrobić , gdy tylko wrócę do szkoły, ponieważ tam mam swoją modelkę :) 



Co myślicie ? ;D


6 komentarzy:

  1. mniammniam mniam ja chce takie !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby można było przez kompa robić , to bym Ci zrobiła xD

      Usuń
  2. pierwsza jest przepiękna! bardzo bym chciała, żeby ktoś taką mi zrobił :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne!:) Ja czasem robię takie siostrze, bo ma mega długie włosy:)
    P.S Obserwuję,zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna twórczość :)
    Masz bardzo dłuuugie włosy ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Sylwio to nie moje włosy, to koleżanka jest moją modelką ;D

      Usuń