wtorek, 4 grudnia 2012

On!

Witam Was ponownie :)

Dzisiejszy wpis chyba również nie będzie za długi, chociaż nie wiem jak mnie wena twórcza poniesie. A ponosi zawsze kiedy mam dużo nauki, a dziś mam. Jutro sprawdzian z chemii i konkurs z geografii, ale mam nadzieję , że jakoś dam radę, bo ostatnio nie przygotowywałam się na konkurs, a dostałam się na etap wojewódzki, może to przypadek , a może ... no cóż sama nie wiem jak to nazwać :)

Tytuł mojego dzisiejszego postu jest taki a nie inny i to wcale nie przypadek, bo właśnie siedzę i słucham muzyki (teledysk i muzyka na dole) , której ciągle słucham przez pewnego chłopaka i jak tylko słyszę  pierwsze dźwięki, od razu pojawia mi się przed oczami jego zapał do życia i to jak spełnia swoje marzenia, pomimo że nie przychodzi mu to wcale łatwo, ale wierzę w niego i w to, że w końcu się przełamie i na tyle jego marzenia się spełnią , że będzie się szczęściem , które zdobędzie dzielił z innymi, chociaż on już to robi, wiem , bo pomimo że znam Go jedynie przez czat to i tak codziennie potrafi zarazić mnie swoją energią i siłą do walki jak i poprawia mi humor :D
Dlatego, jeśli to czyta to wie, że to właśnie o nim i wiedz, że trzymam za Ciebie kciuki i oby tak dalej :* 


No to może na dziś starczy !
Pozdrawiam wszystkich i zachęcam do posłuchania ciekawej muzyczki :  ) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz