piątek, 28 grudnia 2012

Recenzja !

W dzisiejszym , dość wczesnym poście napiszę obiecaną recenzję książki "Telefony do przyjaciela" - Anny Łaciny. (nie wiem czy dobrze odmieniłam nazwisko i czy wgl. ono się odmienia, jeśli zrobiłam błąd to wybaczcie.)

A więc zaczynam, jak zauważyliście może to moja pierwsza recenzja, więc może wydawać się dla Was jakaś dziwna bądź śmieszna, ale no nic.

Książka bardzo mnie wciągnęła i szczerze powiem , że to jest pierwsza książka , którą przeczytałam w całości, pomijając szkolne lektury. Ale teraz powiedziałam , że nie należy oceniać książki po okładce i kilku pierwszych stronach. Może być to bardzo mylące, tak jak i w tej książce, czytając ją wydaje nam się , że wszystko wiemy, wiemy jak się zakończy, co się wydarzy z głównymi bohaterkami , bo są nimi dwie siostry, Ania - licealista i Marzena- studentka, a tak naprawdę nie wiemy nic, zakończenie jest takie zaskakujące, że sama sie dziwiłam. Tak naprawdę kilkanaście ostatnich stron wgl się nie spodziewałam , że tak będą wyglądały. Ale nie zdradzę Wam co się stało, bo byście nie przeczytali, a może kogoś zaciekawi to jak może ona się skończyć i ją przeczyta. Dla większej ciekawości zacytuję Wam kilka zdań , które umieszczone są na tylnej okładce książki:
"Jedna nie wyobraża sobie życia bez sportu, świetnie pływa i żegluje, druga woli szachy i komputer. Jedna flirtuje i łamie serca, druga nieśmiało czeka na wielką miłość. Jedna lubi pisać listy, druga wstydzi się swojej dysleksji.
Dwie siostry, dwa charaktery.... jeden chłopak
I nic nie jest takie jakie wydawało się na początku.

Dlaczego Marzena nie lubi schodów? Komu śnią się syreny i co może wydarzyć się latem na jeziorze?"


Żeby odpowiedzieć sobie na te pytania musicie koniecznie ją przeczytać ! 






(Piękne słowa, skrót RKiW poznacie w książce)

Oficjalnie książkę bardzo polecam. !!


A teraz może wy polecicie mi jakąś ciekawą książkę :) ?

Pozdrawiam i do następnego. ;*

16 komentarzy:

  1. to napewno się skuszę jestem ksiązkoholikiem ;D

    vaaanila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czytam dosłownie wszystko, wiec na pewno postaram sie w miare możliwości przeczytać tę pozycję. :)
    rowniez bede obserwowac, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno się skusze na tą książkę
    świetny blog :)
    obserwuję !
    dziękuje za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  4. Słowa są cudowne i prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czytać książki :D
    Postaram się ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję. odpowiedź dałam już pod swoją notką.
    dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej !
    Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster
    Blog Award. Pytania i zasady (gdybyś nie
    wiedziała) znajdziesz u mnie na blogu:
    nastolatka-o-wszystkim-i-o-niczym.blogspot.com/
    Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli tak to muszę kupić i zacząć czytać :) x

    OdpowiedzUsuń
  9. nie czytałam, aczkolwiek może kiedyś ; )
    inkaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam, ale może kiedyś po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa;) chyba przeczytam;) ps. również obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń