środa, 12 grudnia 2012

Pamiętna data :)

WITAM WAS KOCHANI !:

Dawno Was nie odwiedzałam , bo jakoś mało czasu mam , ten czas przed świętami jakoś szybko płynie i to nadzwyczajnie szybko. No nic , piszę posta ponieważ stwierdziłam , że taka data zdarza się tylko raz i trzeba to jakoś uwiecznić.
 A przy okazji , mam do Was pewne pytanie. Czy jest wśród Was osoba która miałaby ochotę prowadzić fanpage'a ? Poszukuję takiej osoby na dwie stronki, ona nie będzie musiała przechodzić żadnych szkoleń, pytań i konkursów, po prostu ta osoba która się zgłosi , będzie prowadzącym lub prowadzącą stronki.
Więc mam nadzieję, że ktoś się zgłosi i znajdę osoby do współpracy...

A teraz zmykam do dalszego czytania książki... napiszę jej recenzję , gdy skończę, a jest tak ciekawa , że nastąpi to raczej szybko ;D 

Do następnego razu, a na koniec taki akcent świąteczny :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz