czwartek, 21 lutego 2013

Ferie .!

Dziś przy dźwiękach płynących z głośników mojego laptopa napisać, a dokładnie opisać Was swoje ferie. Pomimo, że już upływa drugi tydzień szkolny po feriach, bo jestem z woj.warmińsko-mazurskiego i ferie przypadały od 21.01.13r. do 01.02.13r.
Pierwszy tydzień minął mi nie tak jak sobie planowałam , ale za to bardzo pozytywnie , bo w piątek 25.01.13 po szkole poszłam do kuzynki, która od niedzieli wraz ze swoją rodziną i rodziną swojego brata wybierała się w góry na tydzień. Nic nie zapowiadało tego , że ..... pojadę razem z nimi. O ich wyjeździe dowiedziałam się już w listopadzie , a o tym , że pojadę razem z nimi dopiero dwa dni przed wyjazdem :D. Był to , jak to nazwali prezent na moje 18-naste urodziny. A że to było moje marzenie od kilku lat zobaczyć góry zimą i pozjeżdżać na nartach to już w ogóle magia. Na podjęcie decyzji miałam dosłownie 20 minut, bo musieli jak coś zmienić rezerwację , no i nie wykorzystując całego czasu na namysły stwierdziłam , że jadę. Nie żałuje w żaden sposób swojej decyzji , ponieważ nie ma minusów tego wyjazdu , a są jedynie plusy. 
Po 1. nauczyłam się jeździć na nartach (nawet miałam zajęcia z fajnym instruktorem)
Po 2. zobaczyłam pieknę Polskie góry zimą
Po 3. miło spędziłam czas, a to jest chyba najważniejsze :D

Tu macie kilka zdjęć z wyjazdu :D :










Natomiast drugi tydzień ferii spędziłam w domu przygotowując się do "urodzinowej imprezy" i szkolnych zajęć. Pogoda mimo , że nie bardzo dopisywała to i tak się bardzo udała . 
No to na dziś chyba tyle z mojej strony , a WY jak spędziliście ferie ? Pochwalcie się :D :)

Pozdrawiam, do następnego ;*


3 komentarze:

  1. zazdroszczę wyjazdu :) Uwielbiam góry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale bywałam latem , a teraz zimą to pokochałam całą sobą :D

      Usuń
  2. Wow, uwielbiam takie wyjazdy :)
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń