sobota, 23 lutego 2013

Przeznaczenie.


Dziś w zimny, śnieżny, sobotni wieczór siedząc sobie wygodnie przy dźwiękach muzyki i kubku ciepłej kawki zbożowej (za późno na normalną :D) myślę sobie czy wierzę w przeznaczenie i co to wgl. jest przeznaczenie?
Hmm... wydaje mi się , że jest to taki znak dotyczący czegoś i tego jakie decyzje mamy podejmować , żeby później czegoś nie żałować.
Wiem teraz gdy ktoś to przeczytał to pewnie sobie myśli o mnie : "Jejku, co za typiara" , "O co jej chodzi.." itp. Ale taka już moja natura, mało kto rozumie mnie i moje dziwne przemyślenia na przeróżne tematy. Dziś akurat wzięło mnie na rozmyślenia na taki , a nie inny temat, ponieważ na znanym pewnie większości ask.fm zadawano mi dość ciekawe pytania i pisano przeróżne opinie na mój temat, no tak są cwaniacy który napiszą coś o Tobie , ale tylko dlatego, że nie muszą się ujawniać i zastanawia mnie to , czy gdyby mieli możliwość powiedzenia mi tego prosto w twarz to czy by to zrobili.
Ale szczerze Wam powiem, że nie wiem czy mam brać takie opinie i te pozytywne i te negatywne do siebie ? Co Wy byście zrobili ?
Mam to wziąć do siebie i się zacząć zmieniać, czy może odpuścić sobie ?
 Proszę o rady ;* 

Pozdrawiam i do następnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz