poniedziałek, 26 listopada 2012

Poniedziałek w szkole :)

Witam wszystkich :)

Jak minął Wam dzisiejszy dzień, bo mi świetnie :)
Zaczęło się od tego, że miałam 2 pierwsze wf i dostałam na jednych 2 oceny celujące :)
Później na drugiej lekcji graliśmy (ja pierwszy raz w życiu) w piłkę ręczną ze względu na chłopaków którzy ćwiczyli. Z pozory ta gra i jej zasady wydają się bardzo trudne, jednak kto w liceum na wf patrzy na poprawność kroków itp. No szczerze to chyba nikt :D I najfajniejsze w tej grze było to, że trafiłam bramkę dla chłopaka, który ma większy staż w tym sporcie :>
Później lekcje zleciały bardzo szybko, dodatkowo były w miarę luźne, bo był to niemiecki, dwie matematyki i historia :)
Później niestety ponad 1,5h musiałam czekać na zajęcia dodatkowe z piłki siatkowej, na której było bardo fajnie, pograłam sobie i to tak porządnie, więc opłacało się czekać i do domu wrócić dopiero po godzinie 17. ;D
Teraz już po kąpieli siedzę sobie przy komputerku i piszę dla Was posta, pomimo że mam lekturę do przeczytania, mam nadzieję , że dam radę , bo już zaczęłam , ale najgorsze jest to, że muszę ją przeczytać na jutro, także może to będzie ta chwila, że po zakończeniu pisania posta będę musiała zabrać się za czytanie :>
Więc to było by chyba na tyle...

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz