wtorek, 27 listopada 2012

Czas wolny !

Cześć wszystkim ! :)
Dzisiejszy mój wpis będzie poświęcony moim zainteresowaniom :)
Są to: siatkówka, taniec, muzyka i piłka nożna.
Więc tak siatkówką interesuję się od 5 klasy podstawówki do dziś. Pomimo że nie gram w żadnej drużynie i może nie gram jak profesjonalistka to staram się to robić jak najlepiej i podczas meczów daję siebie wszystko :) Właśnie jutro będę mogła się sprawdzić ponieważ idę grać w reprezentacji swojej szkoły  na Mistrzostwach Powiatu z którego jestem. Może będę grzała ławę , ale może i będę mogła pokazać na co mnie stać :)
Kolejny to taniec. Więc tak, tańcem interesuję się .... nawet nie wiem dobrze od kiedy. Zaczęło się wszystko wraz programem Taniec z gwiazdami, wtedy jako mniejsza dziewczynka wyobrażałam sobie , że kiedyś też tak zatańczę i to było takie moja marzenie, tzn jest do tej pory. Swoje zainteresowanie rozwijałam na warsztatach tańca nowoczesnego i towarzyskiego. Jednak uważam , że bliższy mojemu sercu jest taniec towarzyski. Mam nadzieję jednak , że to nie zakończy się na tym i kiedyś w przyszłości spełnię swoje marzenie, które powstało w mojej głowie za czasów 10-letniej dziewczynki :)
Natomiast muzyka jest ze mną od niedawna. Jak wiemy jest to nieodłączny element tańca, ale muzyka jest ze mną również w taki sposób, że uczę się grać na gitarze. Jest to kolejna rzecz, którą nie wykonuję jak profesjonalista, ale staram się. Muzyka jest również moim sposobem na wyciszenie i przemyślenia :).
Jako ostatni jest piłka nożna. Interesować się nią zaczęłam rok temu. Wszystko zaczęło się od tego, że reprezentacja szkoły robiła nabór, a że byłam w szkole pierwszy rok to poszłam i od tamtej pory jestem bramkarką , jeśli wgl. można mnie tak nazwać :D Jednak to nie była moja pierwsza styczność z grą w piłkę nożną , ponieważ wcześniej grałam w podwórkową piłkę nożną w mojej miejscowości :).

Dzisiejszy wpis chyba dobiegł końca :)
Więc trzymajcie się i do kolejnego wpisu :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz